jj.a.z- en väldigt lycklig tjej!

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av johanna - 27 augusti 2012 16:29

  

Hej mina vänner.

Det var ett tag sedan jag skrev här men jag har ju varit på semester med min älskling.

Det var as varmt i Kosovo och jag fick typ problem med min hud, den kliade som faaan verkligen under vistelsen där nere   


Vi var ute och drack massa macciatos (eller ja, snarare var det jag som drack massa och älsklingen, hans syster och bror bara hängde på!  )

Saknar i alla fall den tiden där nere så sjukt mycket, det var hela tiden fullt av människor men dock så tyckte jag att det var konstigt att hans kusin hela tiden skulle ta på han (inte på det sexuella sättet men hela tiden ta eller låta han ligga ner i hennes knä, är det verkligen så albaner gör?)


Ska ladda upp några bilder hade jag tänkt:

 

Det är hans mamma i vitt, jag, hans underbara mormor och hans moster   

Älskar dessa kvinnor, helt underbara är dom!


 

Jag och älsklingen min när vi var ute med hans syster, bror, hans systers man, hans syster och hennes man.
Världens godaste kycklingsallad har dom på Bani fast food i Ferizaj...   


 

Vi var ute med hans syster/min svägerska och hennes man på deras 3års dag.
Klänningen jag har på mig fick jag av min svärfar.


 

Hans underbara morföräldrar.   


 

Älsklingen tog en bild på mig när vi drack Macciato med hans moster, hans mosters man, deras dotter samt hans morbror!   


 

Hela familjen var ute och hade det trevligt dagen efter bajram.¨¨

På bilden är det jag, min fina prins och hans brorsa.


 

Utanför hans före detta chefs  hus.

Underbart fint var det och det är inte alla hus som är så, en del hus är otroligt fallfärdiga att rasa samman just precis i detta nu   


 

Detta är en bild tagen här hemma i Sverige.

Otroligt kallt var det här, i Kosovo blev man ganska bortskämd av all värme, både vädermässigt och människomässigt...

Längtar tillbaka till hans underbara familj där nere!
Älskar dom allihopa.

  


Det var typ allt jag har och säga för nu.

Take care.

Puss / Johanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards