jj.a.z- en väldigt lycklig tjej!

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

19 juli 2012- kväll!

Av johanna - 19 juli 2012 17:02

God kväll allesammans!

Idag var jag hemma hos Elisabeth och hennes andra vän.

Vi drack kaffe och pratade samt bestämde till och med att vi ska gå på promenad och försöka få med oss Sandra, som vi alla tre saknar som fan..   


Plus att jag slutade 14.00 idag och inte blev jag tillfrågad om jag ville jobba från 16.00-20.00 vilket är bra på ett sätt men mindre bra på ett annat.

Kände mig otroligt seg idag på jobbet, vaknade klockan 05.30 (för jag är lik min mamma på det sättet, behöver tid på morgonen för att kunna vakna till liv, dricka morgonkaffet och äta mina frukost mackor.)

Gick bra på jobbet idag i alla fall, full rulle från 07.00-14.00
Det är på ett sätt bra det med, då går dagarna fortare...

Menar det inte som om att jag vantrivs på jobbet, men att jag hade något att se fram emot så då vill väl vem som helst att dagarna ska gå fort fram, eller?   


Så nu har jag endast fem dagars jobb i sträck att se fram emot!
Men vill så gärna få fler timmar att jobba, så jag kan make some money...

Då slipper jag ju ta så högt lån från CSN med!   


Är det någon som vet hur många timmar man måste jobbat ihop som en timmis innan man kan "uppgradera" sig till vikarie eller dylikt?

Tacksam för svar.


Nu ska jag i alla fall se lite till på min film.

Och just det: jag är så j*vla stolt över min man- han har jobbat värre än ett svin för att komma så långt (han är invandrare) och idag fick han äntligen FAST JOBB!!!!   

Det måste jag fira helt ärligt, köpa någon fin blomma eller så?
Funderar på att gå till Willy's eller så och sedan köpa någon fin sak imorgon?   

 

Är just nu ett stort frågetecken!

Hahahaha.

Vad kan man ge världens bästa pojkvän i grattis present...?

Jaja.

Snart får jag fin besök av mina vänner.

Puss / Johanna


 

Ha en underbar kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 28 augusti 2012 18:11

Hej och god kväll mina vänner Idag gick jag i skolan igen och vi började en ny kurs idag: Social omsorg...   Imorgon är vi lediga, tack och lov. Men till helgen så hoppas jag att jag får jobba lite. Älsklingen och jag behöver ha pengar......

Av johanna - 27 augusti 2012 16:29

   Hej mina vänner. Det var ett tag sedan jag skrev här men jag har ju varit på semester med min älskling. Det var as varmt i Kosovo och jag fick typ problem med min hud, den kliade som faaan verkligen under vistelsen där nere      Vi var u...

Av johanna - 27 juli 2012 01:43

Bilder läggs upp- igen:     Älsklingen och jag gick hem till hans släkting ikväll och drack albanskt te med hans fru som är gravid och har världens sötaste lilla mage!         En bild jag tog (som även är lite sned, jag vet) en kväll då ja...

Av johanna - 25 juli 2012 14:25


  Håller med till viss del. Men klart, man ska väl inte ångra allting? Gör man det så växer man inte som människa, utan man ska istället LÄRA sig till nästa gång!   Ligger ute på våran uteplats och pluggar till min medicin delegering- som ...

Av johanna - 24 juli 2012 22:15

                    Så nu har jag i alla fall laddat upp några bilder i alla fall. Har inte haft så mycket tid till att blogga, för jag har jobbat i nästan en vecka i sträck. Nu ska jag i alla fall nanna kudde tillsammans med älskling...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards