jj.a.z- en väldigt lycklig tjej!

Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

21 juli 2012

Av johanna - 21 juli 2012 11:52

God dag!


Idag bär det hän till jobbet klockan typ kvart i tre.

Och laddade även ner den där populära appen Instagram, det är ju en sjukt bra app   

Dricker lite kaffe nu, och ska snart göra klart den sista disken hehehe.


Min prins jobbar också idag, men han ska ju komma hem om cirka 45 minuter då han slutat jobba.

De ringde förresten och frågade om inte jag skulle kunna jobba imorgon, då jag sa nej beror ju på att jag redan har fått tider från 15-20.


Ikväll ska jag i alla fall hem och ta mig ett glas Aussie Rosé vin efter

flera dagars hårt arbete heheh.

Skulle så gärna vilja hitta på något mys med älsklingen när han kommer hem, men man kan ju inte planera något överhuvud taget då man börjar jobba så sent   


Plus att jag ska arbete hela måndag (tror det till och med är ett delat pass) och sedan tisdag.

Hade mer än gärna jobbat hela nästa vecka och varit ledig de sista dagarna innan jag åker till Kosovo med sambon.

Fast samtidigt så finns det ju andra som också behöver ha timmar!
Så så ego får man ej vara- eller får man, eller rättare sagt ska man?   


Jaha nehe får väl göra något vettigt i hemmet.

Som att göra klart det sista av disken, och bädda sängen, dammsuga och skura.

Ha en bra lördag alla där ute!   

Puss / Johanna   


(Laddar upp en bild på mig som jag gjorde via Instagram:)

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 28 augusti 2012 18:11

Hej och god kväll mina vänner Idag gick jag i skolan igen och vi började en ny kurs idag: Social omsorg...   Imorgon är vi lediga, tack och lov. Men till helgen så hoppas jag att jag får jobba lite. Älsklingen och jag behöver ha pengar......

Av johanna - 27 augusti 2012 16:29

   Hej mina vänner. Det var ett tag sedan jag skrev här men jag har ju varit på semester med min älskling. Det var as varmt i Kosovo och jag fick typ problem med min hud, den kliade som faaan verkligen under vistelsen där nere      Vi var u...

Av johanna - 27 juli 2012 01:43

Bilder läggs upp- igen:     Älsklingen och jag gick hem till hans släkting ikväll och drack albanskt te med hans fru som är gravid och har världens sötaste lilla mage!         En bild jag tog (som även är lite sned, jag vet) en kväll då ja...

Av johanna - 25 juli 2012 14:25


  Håller med till viss del. Men klart, man ska väl inte ångra allting? Gör man det så växer man inte som människa, utan man ska istället LÄRA sig till nästa gång!   Ligger ute på våran uteplats och pluggar till min medicin delegering- som ...

Av johanna - 24 juli 2012 22:15

                    Så nu har jag i alla fall laddat upp några bilder i alla fall. Har inte haft så mycket tid till att blogga, för jag har jobbat i nästan en vecka i sträck. Nu ska jag i alla fall nanna kudde tillsammans med älskling...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards