jj.a.z- en väldigt lycklig tjej!

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av johanna - 25 juli 2012 14:25

 

Håller med till viss del.

Men klart, man ska väl inte ångra allting?

Gör man det så växer man inte som människa, utan man ska istället LÄRA sig till nästa gång!


Ligger ute på våran uteplats och pluggar till min medicin delegering- som jag ska göra imorgon!

Hoppas att jag kommer klara det för det hade varit så sjukt bra, dels för mig och dels för mina kollegor...

På lördag, vad jag vet, så ska jag jobba på min favvo avdelning, kanske man inte får ha på jobbet?
Hur som från 08-15 ska jag vara en hårt arbetande kvinna...

Och då är det bara ett fåtal dagar kvar tills älsklingen och jag åker på semester i tre hela veckor   

Så djävla skööööööönt det ska bli.

Både jag och han har längtat och suttit och räknat ner dagarna tills vi ska åka hehe.


Nåja, nu har jag haft min lilla break.

Dags att läsa lite till.

Ha en fin dag alla ni andra- och gå ut och få sol energi.

Puss / Johanna   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards